[Mata Masuk Habuk] Luahan Sayu Seorang Bapa Kehilangan Anak Tersayang Tragedi Beg Udara (4Gambar)

No Comments

Semalam kita dikejutkan dengan insiden yang mana seorang kanak-kanak 8 tahun meninggal dunia gara-gara terpelanting akibat beg udara yang mengelembung didalam kereta.

Bapa kepada mangsa dikenali dengan nama En Azman amat merasai kehilangan anak perempuan nya adik Nur Khyra Amira yang berusia 8 tahun.

Melalui laman sosial nya En Azman meluahkan kesedihan dalam diri nya memikirkan diri nya kini sudah kehilangan insan yang beliau sayang. 

" Terima kasih semua....aku x leh nak lelap mata lagi... dia lah puteri..bidadari..yg jadi kekuatan aku..cuma dipinjamkan untuk aku 8tahun..kini..tiada lagi bidadari ku..tiada lagi senda gurau..tiada lagi manjanya..tiada lagi teh o ais lemon yg dibuatnya untuk aku..tiada lagi org yg akan menggaru kaki aku..mencari kelumumur di kepala aku...kosongnya aku... " 







Semoga En Azman dan isteri serta keluarga tabah apa yang berlaku pada anak nya adik khyra dan semoga adik khyra tenang di sana syurga menanti mu sayang .. Al fatihah Salam Takziah.


back to top